Zώδια Vamvax : Ζυγός

Μετά από πολύμηνη απουσία το vamvax blog επιστρέφει και μάλιστα επιστρέφει στις ρίζες του: Τα ζώδια! Πολλοί πιστεύουν ότι τα ζώδια είναι μια απάτη, ένα φτηνό τρικάκι για να τρέφονται με τις σάρκες των αφελών μερικά κοράκια αλλά ΟΧΙ! Η αστρολογία είναι επιστήμη. Κι αυτό φαίνεται πρώτα απ'όλα το όνομα: όλα τα ονόματα σε -λογία έχουν να κάνουν με κάτι επιστημονικό: βιολογία, γαστρεντερολογία, ανεμοβλογία κλπ.

Βασισμένοι λοιπόν στις γνώσεις και τις έρευνες επιστημόνων όπως ο Χορταρέας και εκείνο το χταπόδι που μάντευε τα αποτελέσματα του μουντομπασκετ σας παρουσιάζουμε τα ζώδια!
Δόκτωρ Ιωάννης Χορταρέας (PhD)
1. ΖΥΓΟΣ

Υπάρχουν πολλά ήδη ζωδίων: υπάρχουν της στεριάς, του νερού, του αέρα και αυτά που ζυγίζουν. Από τα ζώδια που ζυγίζουν, μακράν το καλύτερο, είναι ο ζυγός. Ζυγοί είναι όσοι γεννήθηκαν από 21 Σεπτεμβρίου μέχρι 20 Οκτωβρίου. Δηλαδή γεννήθηκες φίλε μου 20 Σεπτεμβρίου 11.59; Την πάτησες! Έχασες την ευκαιρία να είσαι ζυγός που είναι καλό ζωδιάκι, πανέξυπνο, τσακάλι σκέτο και είσαι ένα άλλο ζώδιο που δεν καταλαβαίνει Χριστό! Μην προσπαθείς να το αλλάξεις, τώρα έκλεισε, αλλά που να καταλάβεις εσύ από επιστήμη; Παρθένος δεν είσαι;

ΣΤΟΥΣ ΖΥΓΟΥΣ ΑΡΕΣΟΥΝ: Το φαγητό, τα ταξίδια, τα λεφτά, η καλή υγεία και το στοματικό σεξ
ΣΤΟΥΣ ΖΥΓΟΥΣ ΔΕΝ ΑΡΕΣΟΥΝ: Οι δηλητηριάσεις, οι γενοκτονίες, τα πνευμονικά οιδήματα, οι ξυλοδαρμοί και ο θάνατος κοντινών τους προσώπων

Πλεονεκτήματα του να είσαι ζυγός:
  1. Μπορείς να κυκλοφορείς στο δακτύλιο τις ζυγές μέρες
  2. Μπορείς να "ζυγίζεις" τις καταστάσεις
  3. Έχεις την υγειά σου, κι αυτό φίλε μου είναι το βασικότερο
Μειονεκτήματα του να είσαι ζυγός

  1. Του Έλληνα ο τράχηλος ζυγό δεν υπομένει. Οπότε μακριά από τράχηλους.
  2. Είσαι λίγο μανιαμούνιας.
  3. Ορισμένες φορές σου'ρχεται κολούμπρα.


Με ποια ζώδια ταιριάζει ο ζυγός

Ο ζυγός ταιρίαζει με τα άλλα δύο ζώδια που ζυγίζουν. Δηλαδή τον Ταύρο (μπορείς να κρεμάσεις δυο διαφορετικά αντικείμενα από τα κέρατά του και να δεις αν γέρνει το κεφάλι του) και τον ζυγό. Ζυγός με ταύρο ήταν πολλά διάσημα ζευγάρια του χόλυγουντ όπως ο Τομ κι ο Τζέρι

Χαρακτηριστικά του ζυγού:

Οι ζυγοί συχνά γίνονται ξυλοκόποι, γιατί δεν τους αρέσουν τα δέντρα που είναι ψηλότερα από αυτούς. Πολλές φορές ένας ζυγός θα προσπαθήσει να σας πλασάρει ένα μπονζάι και να σας πείσει να του χρωματίσετε το φράκτη, και καλά ότι με αυτόν τον τρόπο θα μάθετε καράτε. Αρνηθείτε του ευγενικά. Οι ζυγοί είναι πάντα καλοχτενισμένοι αν και πολλές φορές δεν είναι. Αν ξέρετε κάποιον ζυγό που δεν του ταιριάζουν αυτά τα χαρακτηριστικά, είμαι σίγουρος ότι έχει κάποιον πολύ κουφό οροσκόπο (τύπου καρκίνος φάση δηλαδή) και εντάξει που να το ξέρω τώρα εγώ αυτό;

Διάσημοι ζυγοί

Τζέρυ (απ'τους τομ και τζέρυ)

Έρικ "το κουνούπι" Μίκλαντ

Τάκης Ποντίκης (ένας συμμαθητής μου στο δημοτικό)

Μηδενιστής

Μαχάτμα Γκάντι

Αντώνης Ρέμος

Ερνέστο Τσε Χέμινγκουεη

Στηβ Γκούτενμπεργκ (Ο γνωστός σε όλους μας Μαχόνεϊ)

Σχόλια

Ο χρήστης Το Χταπόδι του Μουντιάλ είπε…
Ήμουν ζυγός αλλά έφαγα ένα βέλος στο γόνατο και έγινα παρθένος.
Ο χρήστης dipoliki arkouda είπε…
stantar kanenas toksotis tha sto petakse to belos.
Ο χρήστης  Κωνσταντίνος Κεντέρης είπε…
Ζυγοί θεωρούνται μόνο όσοι έχουν και ζώδιο και ωροσκόπο ζυγό. Αλλιώς, αν έχεις ζώδιο ζυγό και ωροσκόπο ό,τι να 'ναι, θεωρείσαι μονόζυγός. Διάσημος μονόζυγος είναι ο Δημήτρης Μελισανίδης (PhD)
Ο χρήστης Kyriakos o Xasapis είπε…
Αγαπητό χταπόδι του μουντιάλ να ξέρεις ότι εγώ στο skyrim είμαι Destruction με ωροσκόπο Sneaking

Αγαπητή διπολική αρκούδα, κλασσική περίπτωση τοξότη, να ξέρεις όμως ότι από τα ζώδια που κρατάνε τόξο, ο τοξότης είναι μέσα στα 2 καλύτερα

Κεντέρη, αυτό που λες έχει να κάνει με τα μονοζυγωτικά κύτταρα, έτσι δεν είναι;
Ο χρήστης Πέτσος είπε…
Εγώ απ´ την άλλη ήμουν παρθένος αλλά έφαγα ένα "βέλος" και πλέον δεν είμαι.
Ο χρήστης EriK είπε…
ego peksei panathinaikos elpizo Rocha girisei... doksa gia mena... kounoupi petaksei ksana sto tafo indou...daniil oxi kalos manager ftou
Ο χρήστης gogo είπε…
είμαι ζυγός και αυτό για τα μαλλιά είναι απόλυτα αλήθεια!!
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
η βανα μπαρμπα παραμασχαλα τι ζωδιο ήταν ρε αλήτη??
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
Εγώ θυμάμαι μια μέρα ήμουν Ζυγός, αλλά μετά είπαμε να παίξουμε ποδόσφαιρο και με βάλαν τέρμα.

Ο Τοξότης δεν ήταν αυτός που είχε βγάλει το τραγούδι "Ζιγκ ζαγκ ζογκ μακαρόνια με ζαμπόν;" (έπρεπε πρώτα να κλείσω την παρένθεση και μετά να βάλω το ερωτηματικό, αλλά μου φάνηκε πιο εύκολο και πιο γρήγορο να γράψω αυτή την εξήγηση από το να το διορθώσω πατώντας δεξί βελάκι, backspace, αριστερό βελάκι, ερωτηματικό. Νομίζω μάλιστα πως έτσι ήταν και το fatality του Nicholas Cage στο Mortal Kombat Κ: "Η επιστροφή των Αιγόκερων").

Υπάρχει βέβαια και το γνωστό ανέκδοτο:
-Αιγόκερως;
-Εσύκαιρος;
που ποτέ δε το κατάλαβα αλλά πάντα γελούσα όταν δε το θυμόμουν να μου το λένε.
Ο χρήστης Kyriakos o Xasapis είπε…
gmargari έχεις κάποια συγγένεια με τον Καισάριο Δαπόντε;
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
Μπά, μόνο ακουστά τον έχω (από τη μεριά του πατέρα μου).


[παλιολευτέρη σουμποντιτς, με ανάγκασες να κάνω ποστ]
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
ΟΙ ΠΡΟΣΦΥΓΕΣ, ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΤΟ ΥΠΟΒΑΘΜΙΣΜΕΝΟ ΕΚΤΟΥΡΚΙΣΜΕΝΟ DNA ΤΟΥΣ, ΤΟ DNA ΤΩΝ ΔΕΙΛΩΝ ΦΙΛΗΔΟΝΩΝ ΜΑΥΡΙΔΕΡΩΝ ΥΠΑΝΘΡΩΠΩΝ, ΜΑΣ ΦΟΡΤΩΣΑΝ ΚΑΙ ΜΕ ΤΑ ΑΣΙΑΤΙΚΑ ΧΟΥΓΙΑ ΤΟΥΣ:


- ΤΣΙΓΑΡΟ

- ΠΟΤΟ

- ΓΛΕΝΤΙ

- ΞΕΝΥΧΤΙ

- ΠΟΥΤΑΝΙΑ / ΜΠΕΡΜΠΑΝΤΙΑ / ΑΛΑΝΙΑ / ΚΑΜΑΚΙ / ΣΕΞΟΜΑΝΙΑ

- ΠΑΡΑΚΜΙΑΚΗ ΣΑΠΙΑ ΜΟΥΣΙΚΗ (ΜΠΟΥΖΟΥΚΙ-ΤΣΙΦΤΕΤΕΛΙ-ΖΕΪΜΠΕΚΙΚΟ-ΡΕΜΠΕΤΙΚΟ-ΡΕΜΠΕΛΙΚΟ)

- ΡΟΥΣΦΕΤ

- ΜΠΑΞΙΣ (=ΜΙΖΑ, ΛΑΔΩΜΑ)

- ΧΑΣΙΣ / ΑΡΓΙΛΕΣ

- ΜΠΟΥΧΕΣΟΧΑΒΑΛΕΣ

- ΚΟΙΛΙΟΔΟΥΛΙΑ / ΑΝΑΤΟΛΙΤΙΚΗ-ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΠΙΚΑΝΤΙΚΗ ΑΝΘΥΓΙΕΙΝΗ ΚΟΥΖΙΝΑ ΛΑΙΜΑΡΓΩΝ

- ΤΕΜΠΕΛΙΑ

- ΛΑΜΟΓΙΑ / ΠΟΥΣΤΙΑ / ΑΝΑΞΙΟΚΡΑΤΙΑ

- ΓΥΦΤΙΑ / ΛΟΥΜΠΕΝΙΑ / ΥΠΟΚΟΥΛΤΟΥΡΑ

- ΚΑΦΕΪΝΟΜΑΝΙΑ / ΤΟΞΙΚΟΜΑΝΙΑ (ΤΟΥΡΚΙΚΟΣ ΚΑΦΕΣ ΠΟΥ ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΟΝΟΜΑΣΤΗΚΕ «ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ» ΓΑΜΩ ΤΟ ΜΟΥΝΙ ΤΗΣ ΜΑΝΑΣ ΤΟΥΣ)

- ΧΑΡΤΟΡΙΧΤΡΕΣ / ΜΑΓΙΣΣΕΣ / ΞΕΛΟΓΙΑΣΤΡΕΣ / ΚΑΦΕΤΖΟΥΔΕΣ / ΓΟΗΣΣΕΣ / ΑΣΤΡΟΛΟΓΕΣ / ΣΜΥΡΝΑΙΕΣ

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Συνέντευξη: Ραλφ Μάτσιο

Διαδίκτυακα ακρωνύμια και αργκό

Κιθάρα στην παραλία - δώστε γροθιά στο κατεστημένο!